Kontakt

Máte otázky?

  22 66 33 675
  info@solartour.cz

Otevírací hodiny:
pondělí - pátek | 9:00 - 17:00

Invia diplom 2015

Reference

Chtěl bych velice poděkovat za zprostředkování jedné z mých nejlepších dovolených, kterou jsem prožil na ostrově Kos v hotelu Leonidas Hotel & Studios. I když jsem si sám hledal letenky a ubytování, tak jsem se nedostal na lepší cenu, a to u vás byl v ceně ještě transfer. Právě z transferu jsem měl největší obavy, ale všechno proběhlo absolutně bez problému a dle vašich vyčerpávajících instrukcí. Těším se na další cestu s vámi.

Richard K.
Kos, GR

Reference

Chcem sa Vám poďakovať za Váš príjemný a profesionálny prístup pri sprostredkovaní dovolenky v hoteli Blue Bay Banús. Dovolenka sa nám vydarila po každej stránke, výborne sme si oddýchli. Vaše pokyny ohľadom transferu boli vyčerpávajúce, všetko "klapalo" podľa popisu ...

Anna O.
Costa del Sol, ES
 

FAQ Často kladené dotazy

Klasické cestovní kanceláře nakupují služby jako ubytování a dopravu dopředu na garanci, a proto musí počítat s tím, že všechny předem zaplacené místa se jim nepodaří obsadit. Proto musí ceny navýšit tak, aby tyto ztráty pokryli. Při využití pravidelných linek na dopravu a různých rezervačních systémů na ubytování však nevzniká žádné riziko ztráty z neprodaných míst. Navíc můžete využít akční ceny letenek a ubytování, čímž se cena stane ještě atraktivnější. Náš vyhledávač vám pomáhá najít nejlevnější kombinaci podle vašich vyhledávacích preferencí.

Jelikož na Slovensku av České republice může prodávat služby související s cestováním jen cestovní kancelář, za projektem dovolenajinak.cz stojí cestovní kancelář SOLARTOUR sro Náměstí SNP 2 (OD PRIOR), 036 01 Martin, IČO: 44 665 491, DIČ: SK2022801572 , Zápis: OR OS Žilina, odd .: Sro, vložka č. 51139 / L.

Ano, cestovní kancelář SOLARTOUR, která provozuje portál dovolenajinak.cz, je pojištěna proti insolventnosti v pojišťovně Union.

Základem co nejvýhodnější ceny balíčku je výhodná cena letenky. Obecně platí, že čím dříve si letenku (celý dovolenkový balíček) koupíte, tím bude cena nižší. Z našich statistik však víme, že nízkonákladové letecké společnosti mívají často různé akce a cca 5-6 týdnů před odletem bývá cena letenek na svých minimech. U termínu méně než 4 týdny do odletu už ceny obvykle stoupají a klesá množství volných pokojů v hotelích. Proto, pokud hledáte co nejvýhodnější cenu, doporučujeme nákup čím dříve, resp. min. 4 týdny před plánovaným odletem.

Letecká doprava je zajištěna na pravidelných linkách různých leteckých společností včetně nízkonákladových. Mezi nejčastější patří Ryanair, Wizzair, SmartWings, FlyNiki a jiné.

Courtesy room se nazývá také zvorilostní pokoj a je k dispozici pro hosty na krátkou dobu bez dalších poplatků. Nachází se v hotelu nebo v blízkosti hotelu. Mohou ji např. využít hosté, kteří chtějí i poslední den ještě strávit na pláži. Dopoledne provedou check-out v hotelu, určitý čas stráví na pláži a před odjezdem se mohou v courtesy room převléknout nebo osprchovat.

Jedná se o pokoje přidělené při příjezdu na ubytování. Tyto pokoje mohou být často menší než standardní pokoje v rámci ubytovacího zařízení a nemusí být vybavené veškerým zařízením, které je součástí standardních pokojů. Jelikož tyto pokoje jsou přidělovány až po příchodu nemůžeme zaručit velikost, zařízení nebo umístění v rámci ubytování těchto typů pokojů.

Pokoj s označením "non refundable" není možné po jejím objednání měnit (např.změnit za jiný pokoj, přidat do ní přistýlku a pod.) a od okamžiku jejího koupení je storno poplatek za ubytování 100%.

Před Vaším odletem je třeba provést check-in (registraci k letu). V současnosti se check-in provádí online, avšak u některých leteckých společnostech je ještě možné udělat check-in i přímo na letišti v den odletu. Přesné informace jak a kdy je třeba provést check-in naleznete v pokynech, které Vám zašleme. Díky podrobnému popisu bude pro Vás registrace k letu rychlá a jednoduchá.
V případě potřeby Vám můžeme check-in zajistit i my, ale musíte nám poslat všechny potřebné informace z cestovního dokladu (pas, občanský průkaz). Potřebujeme typ a číslo dokladu, datum vydání a platnost dokladu, jméno a příjmení cestujícího (tak jak je uvedeno v cestovním dokladu) a datum narození cestujícího.

Po příletu máte zajištěn transfer z letiště buď do centra města nebo přímo do hotelu. Obvykle při městských destinacích je zabezpečený transfer do města a při plážových destinacích přímo do hotelu. Při každém hotelu je uvedeno o jaký transfer se jedná. Informaci o tom jak najdete transfer a voucher o zaplacení transferu obdržíte s pokyny, voucher pak předložíte řidiči nebo obslužnému personálu.

Při příjezdu na místo určení na recepci hotelu předložíte Hotel Voucher jako potvrzení o zaplacení objednaných služeb. Pokud je to nutné zaplatíte místní taxu. Po check-inu se můžete ubytovat. Obvykle je check-in ve 14:00 a check-out o 09:00.

Místní taxa nebo "city tax" je poplatek, který se platí až na místě v hotovosti. Obvykle se platí při některých zájezdech do městských destinací (např. Řím). Není zahrnuta v ceně a pokud je třeba ji uhradit je vždy tato informace uvedena u popisu hotelu (v části "cena nezahrnuje", kde se nachází i její výška). Výše poplatku je stanovena místními autoritami podle kategorie hotelu a my ji nemůžeme ovlivnit.

Spolu s cestovními si můžete zakoupit i pojištění, není povinné, ale my ho doporučujeme. Pojistná smlouva pojišťovny UNION (pokud jste si spolu s cestovními zakoupili i komplexní cestovní pojištění) je součástí Smlouvy o obstarání zájezdu (přihlášky) a slouží jako doklad o pojištění. v případě potřeby lékařské pomoci se prokažte lékaři pojistnou smlouvou, která je součástí smlouvy o obstarání zájezdu (přihlášky). V případě vážnějšího zdravotního stavu, hospitalizace, nebo pokud potřebujete pomoc, telefonicky se zkontaktujte s pracovníky kanceláře EuroCross, která má nepřetržitý provoz. Mluvit můžete česky. Tel. čísla společnosti EuroCross: 00420 2 9633 9644. I v případě uzavření pojištění doporučujeme mít s sebou určitou finanční rezervu v EUR, protože zdravotní zařízení, resp. lékárna v zahraničí může požadovat platbu za drobné lékařské zákroky, nebo za léky v hotovosti (cca do 150 EUR). Tyto náklady si hradí pojištěný v zahraničí sám - po návratu předloží pojišťovně originál účtů za ošetření spolu s lékařskou zprávou, na základě čehož mu budou náklady proplaceny.

Každý zájezd zahrnuje příruční zavazadlo a každá letecká společnost mě přesně stanovené rozměry, které nesmíte překročit. Obvykle může mít příruční zavazadlo max. 10 kg a rozměry se pohybují kolem 50cm x 40cm x 20cm. Přesnou informaci o rozměrech příručního zavazadla dostanete v pokynech.

Jelikož chceme abyste platili pouze za to, co skutečně potřebujete a využijete, máte možnost se rozhodnout, zda si připlatíte i za registrované zavazadlo (zavazadlo do podpalubí). Jde o nepovinný příplatek. Mnohým klientům při cestování do zahraničí stačí jen příruční zavazadlo, vše potřebné mají sbalené v ní. Pokud budete cestovat se svou rodinou, možná Vám bude stačit jen jedno registrovano zavazadlo a tak si při objednávce zvolíte jen jeden kus a nemusíte platit za všechny osoby, které s Vámi cestují. Některé letecké společnosti poskytují i ​​bezplatnou službu registrovaných zavazadel. Tuto službu můžete, ale nemusíte využít, je na Vás jak se sbalíte.

Některé hotely se skládají z více budov. Hlavní budova (ve které se nachází např. recepce, restaurace a pod.) se nazývá main building. Annex building je vedlejší budovou a pokoje umístěné v této vedlejší budově jsou označeny jako annex room.

Open plan room je pokoj, který má otevřený prostor. Tento pokoj nemá vnitřní stěny, které ho rozdělují na menší prostory.

Pokoj s označením "low cost" nemá přistýlku a balkon.